چرا آجر نمای سفید محبوب است ؟

دلایل محبوبیت آجر نما سفید

آنچه در این مقاله می‌خوانید

آجر نمای سفید یکی از پرمصرف ترین آجرها هستند ، در ادامه مطالبی را در این مورد بیان می کنیم. در حال حاضر سبک های اسکاندیناوی و همپتونیز برتری دارند و به آجرهای سفید جذابیت خاصی می دهند. آجر نمای سفید نمای ساده و مدرنی دارند و برای سبک های ترند مناسب هستند. این آجرها برخلاف آجرهای رنگی دیگر نیاز به تعمیر و نگه داری ندارند و تنها با یک شستشوی ساده حالت طبیعی خود را حفظ می کنند. همواره این آجرها سفید باقی می مانند و گرما را به خوبی بازتاب می کنند به طوری که برای آب و هوای مناطقی از ایران که آب و هوایی گرم و معتدل دارند، عالی است.

 

آجر های سفید و کرم، انتخابی عالی برای نمای ساختمان شماست زیرا دارای بافت ساده ای است و با خانه های مدرن سازگار است و با سبک های ساحلی یا همپتونز هماهنگ است. آن را می توانید برای کنتراست بهتر با زغال مخلوط کنید یا می توان با خاکستری ملایمی مخلوط کرد و رنگی ملایمی داشت.

شما می توانید از شکل های مختلف آجر سفید مثل رستیک و آنتیک و یا آجرهای استاندارد (ساده) استفاده کنید تا طرح زیبایی ایجاد شود. یکی از دیوارها را به شکل خطی یا محوطه ای برای شومینه در نظر بگیرید.

به عنوان یک ایده دیگر می توانید یک پالت مینیمالیستی به آجرهای سفید اضافه کنید یا برای داشتن طرحی زیبا از آجرهای قصر استفاده کنید و هم چنین می توانید آجرهای شیشه ای نیز را نیز به کار ببرید. آجرهای لعابی برای ساخت دیوارهای اشپزخانه کاربرد دارند.

 

استفاده از آجر های سفید و کرم، می تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا باعث ایجاد تنوع می گردد و با سایر سبک ها به خوبی هماهنگ می گردد. ترکیب کرم با بافت آجر طوسی نیز می‌تواند برای شما سطح غیرمنتظره ای ایجاد کند تا شکل آن در طول روز در نورهای مختلف تغییر کند. آجر نمای سفید ساده، کلاسیک و زیبا هستند و موردپسند افراد زیادی هستند شما نیز می توانید در طراحی و ساخت نمای منزل خود از آن ها استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *